Amanda Todd?

2012-10-15 @ 19:02:00
Bara jag som tycker att det blivit lite väl överdrivet snack om henne?
Hon satte sig i situationen själv och då får man ju lösa den på något sätt.
Det var ju lixom hennes egna beslut att flasha sig framför kameran, inte bara en gång utan upprepade gånger, det var hon själv som var med killen som redan hade flickvän, när hon visste om det.
Att hon löste det genom att ta självmord är ju självklart tragiskt, men att hon behandlas som en ängel? Inte rätt enligt mig, det finns många andra som också tagit självmord, men var är deras "R.I.P *****"-sidor på facebook, var är alla som "bryr sig så himla mycket" om dom?
Jag fattar helt enkelt inte.
vad är era åsikter om detta?
 

Tycker ni jag ska göra fler inlägg som detta, där jag skriver ner vad jag tycker och tänker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0